Až o 42 % analytičtější než běžní analytici. 100% testováno na lidech.

Webová analytika
  • Integrace dat a business intelligence
  • Návrh a zavádění Keboola/GoodData
  • Revize a nasazení Google Analytics
  • Analýzy nad vašimi statistikami
  • Konzultace k webové analytice
  • Vylepšování obchodního výkonu webu

Webové poradenství
  • Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
  • Linkbuilding, propagace, online PR
  • Použitelnost a obchodní účinnost webu
  • Analýzy a supervize při redesignu
  • Projektové a zadávací dokumentace
  • Dlouhodobé strategie rozvoje webu

Vývoj aplikací a webdesign
  • Vývoj webových aplikací na míru
  • Návrh a tvorba webů, webdesign
  • Kódování responzivních šablon
  • Analýzy rychlosti a bezpečnosti webů
  • Konzultace a koučing vývojových týmů
  • Individiální vývojářská školení

Google Partners Certified Trainer Keboola Certified Partner Keboola Certified Developer Apsis

Vybrané reference

S kým jsme v poslední době spolupracovali?

Webová analytika

AAA Auto Praha
O2.sk
Socialbakers
Česká televize
Megapixel
Google
B2B group
Nova
Mt nábytek
Freshlabels

Webové poradenství

Mall.cz
Okay Elektrospotřebiče
MND.cz
Pneumatiky.cz
Levneucebnice.cz
Sportobchod.cz
China tours
Obchody24
Ski a Bike Centrum Radotín
Ticketon.cz

Vývoj aplikací a webdesign

Extra.cz
Home Sweet Home
Realitní Revoluce
Wüstenrot

Náš tým

Kdo pro vás udělá první poslední?

Zaměstnání

Něco naučíme my tebe, něco ty nás. Pojď (se) vyvíjet k nám!

Webový analytik – junior

Co znamená to "junior"? Především to, že webovým analytikem v tuto chvíli být vůbec nemusíš. Uděláme ho z tebe.

Pro začátek stačí když:

  • Umíš alespoň základy HTML, v lepším případě i základy Javascriptu.
  • Celkově tušíš, jak zhruba fungují ty internety. Něco ti říkají pojmy jako cookies, doména, HTTP protokol…
  • Máš základní povědomí o online marketingu. Víš, co je to „konverze“, že existují nějaké AdWords, Analytics, SEO…
  • Jsi tak nějak celkově techničtěji založený člověk.

Ostatní tě naučíme. Co bude poté náplní tvé práce? Vše kolem analytických nástrojů Google Analytics a Google Tag Manager:

  • Návrh a konfigurace měření tak, aby co nejlépe odpovídalo potřebám klienta.
  • Konzultace a sepisování instrukcí jak pro klienta samotného, tak vývojáře jeho webu a případné další strany.
  • Revize a nastavení Google Analytics a Google Tag Manageru u klientů, kde již měření probíhá.
  • Propojování dat s dalšími systémy (CRM, reklamní systémy, další analytické nástroje, mobilní aplikace).
  • Vyhodnocení získaných dat, tvorba analýz, hypotéz a závěrů na základě informací z dat.

Na všem budeš pracovat společně s dvěma Google Partners Certified Trainers a dalšími zkušenými kolegy. Všichni ti budeme zcela nápomocni. Od tebe se čeká hlavně selský rozum a chuť se rychle učit nové věci. Jdeš do toho? Zajímá tě víc? Pojďme to probrat!

Webový analytik

Do našeho oddělení webové analytiky hledáme posilu týmu. Přidej se k nám a pracuj po boku dvou Google Partners Certified Trainers na zajímavých projektech.

Pro tuto pozici musíš být techničtěji založený člověk, náplní tvé práce bude pro klienta vybudovat základ pro navazující analýzy. Tedy navrhnout, nakonfigurovat měření vhodným způsobem s ohledem na různé specifika a limitace. Dále různé revize nastavení Google Analytics a Google Tag Manageru, integrace s dalšími zdroji dat a měřicími systémy, sepisování implementačních návodů a dokumentací. Pracovat budeš nejen s webovými stránkami, ale také s mobilními aplikacemi.

Měl bys mít výbornou znalost obecného fungování webu, vědět jak fungují cookies a co je to HTTP, HTML, CSS, ... Měl bys znát alespoň základy obecného programování (větvení, cykly, funkce, ...) ideálně z Javascriptu, ale klidně z jiných jazyků. Znalost Google Analytics, Google Tag Manager, popřípadě dalších nástrojů (DoubleClick, AdWords, Firebase, Hotjar, VWO, CrazyEgg) a základních principů online marketingu (SEO, PPC, Mailing) je výhodou.

Nutností je selský rozum a schopnost analytického myšlení. Také musíš být precizní a mít chuť se učit novým věcěm.

Jsi to alespoň z části ty? Pojď se námi o tom pobavit!

SEO konzultant

Rád čelíš výzvám a máš za sebou hodně zkušeností. Jsi schopný samostatně odbavit klienta. Na e-shopu, kde si objednáváš věci, jako první nezkoumáš produkty, ale rovnou otevíráš robots.txt a sitemap.xml. Zvládáš pokročilé techniky a svoji práci děláš poctivě. Ze spánku cituješ webové direktivy a videa Matta Cuttse. Neptáš se na triviální věci, lidi se chodí ptát tebe.

V Mediu máme řadu různorodých klientů, kterým by ses věnoval. Nemáme prostor pro sebestředný individualismus. Pracujeme jako tým. Společně konzultujeme a diskutujeme. Neznamená to však, že bychom jakkoliv potlačovali osobní kreativitu a proaktivitu. Spíše naopak. Prostoru pro seberealizaci je hromada.

Očekáváme, že jsi zkušený SEO konzultant. Předáme ti, co sami víme, ale zároveň doufáme, že naopak něco naučíš ty nás. Víme, že existuješ a půjdeš k nám do Media!

Sledujte nás

Rádi s vámi sdílíme své názory i zkušenosti

Blog

Píšeme o tom, co děláme a co nás baví.

Twitter

Tvítujeme novinky z Media a okolí.

Mediotéka

Sdílíme zajímavé články a odkazy.

Facebook

Povídáme si s vámi na Facebooku.

Akademie

Školíme firmy i jednotlivce.

Slideshare

Přednášíme na školách a konferencích.

Foursquare

Nejen majora pozveme na dobrou kávu.

GitHub

Dělíme se o zajímavé části svého kódu.

LinkedIn

Najdete nás i na LinkedIn.

Kontakt

Napište nám, zavolejte nám

Společnost: Medio Interactive, s.r.o.
Adresa: Jihlavská 823/78
140 00 Praha 4-Michle
E-mail: info@medio.cz
Telefon: +420 604 587 824
Jednatel: Jan Tichý
IČ: 24675920
DIČ: CZ24675920
Zapsaná: Městský soud v Praze, oddíl C, vložka 165284
Bankovní účet: 5337909001/5500 (Raiffeisenbank a.s.)
IBAN: CZ3555000000005337909001
SWIFT/BIC: RZBCCZPP